Samen werken aan een

Opvallend herkenbaar

Een onderscheidende en herkenbare merkidentiteit vormt de kapstok voor effectieve marketing. Samen zorgen we voor een krachtige identiteit in woord, beeld en geluid.

Doe een test

Beter inzicht in je
business en markt

Verhelder je
communicatie

Verbind met je
beoogde doelgroep

Een merkbaar
resultaat

Merkidentiteit

Het begint bij een sterk fundament om op te bouwen

Een goed begin is  het halve werk. En een goede huisstijl is goud waard. Een goede consistente visuele identiteit draagt bij aan de herkenbaarheid van de onderneming, onderscheid het zich duidelijk van de concurrent en gaat verbinding aan met de doelgroep.

De visuele identiteit van een organisatie gaat dus verder dan alleen een logo. Andere elementen van een goede huisstijl zijn de pay-off, het kleurgebruik, typografie, lay-out, fotografie en geluid. Dit vormt dus letterlijk de basis van alles waarmee je de komende tijd verbinding gaat maken met potentiële relaties.  Of het nu gaat om je visitekaartje, de belettering van een busje, advertentie, vlaggen of dat bord op je gevel.

Een feest van herkenning

Consistentie is dus key. Dit zorgt niet alleen voor herkenbaarheid, maar het beïnvloed ook perceptie van de doelgroep ten aanzien van je merk oftewel je imago.

We maken een plan en werken deze consistent uit in diverse uitingen en dragers. Hierdoor is het niet alleen voor jezelf duidelijk, maar ook voor je relaties en personeel een feest van herkenning.

 

Net als je bedrijf is een huisstijl altijd in beweging. Een huisstijl is immers een middel om jouw identiteit te versterken.

Neem daarom om de paar jaar jouw bedrijf kritisch onder de loep om te beoordelen of deze nog wel goed aansluit bij de identiteit van de onderneming of dat deze misschien wat touch up en restyling kan gebruiken. Dit hoeft overigens helemaal niet rigoureus te zijn. Meestal kan een subtiele modernisering van het kleurgebruik of een kleine aanpassing in de typografie er al voor zorgen dat je huisstijl weer fris en nieuw aanvoelt. We denken hier graag in mee. Soms vinden we zelf een konijn in de hoed.